به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ،قطار گردشگری  این سازمان با ظرفیت ۴۸ نفر و مقصد قرار دادن مجموعه جهانی باغ فین در بلوار امیر کبیرکاشان به جابه جایی میهمانان نوروزی  در این محورتاریخی می پردازد.

 مسئول اداره گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت :به منظور اجرای طرح ترافیک، آرامش و نظم در خیابان امیرکبیر کاشان، گردشگران و مسافران نوروزی  مسافت یک کیلومتری  تا مجموعه جهانی باغ فین در خیابان امیرکبیر را با قطار گردشگری سیر می کنند.

مهدی ژاله خواه ضمن اشاره به اجرای طرح ترافیک  و ساعت بازدید از مجموعه جهانی باغ فین خاطر نشان کرد: گردشگران پس از پارک خودرو در مکان‌های تعیین‌شده این محدوده ،بعد از عبور از باغ ها و چشم اندازهای طبیعی این منطقه ازطریق قطار گردشگری در مسیر یک کیلومتری به‌سمت باغ فین کاشان هدایت می‌شوند.

وی اظهار داشت: همزمان با ایام نوروز به منظور توسعه فرهنگ گردشگری سالم،ایجاد روحیه نشاط ،ارائه خدمات گردشگری به میهمانان نوروزی و ترویج فرهنگ عمومی گردشگری ،قطار گردشگری در بلوار امیر کبیر حرکت می کند.

شایان ذکر است قطار گردشگری یکی از برنامه های سومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان است که تا پایان تعطیلات نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر به گردشگران و مهمانان نوروزی خدمات ارائه می کند.